Saturday, November 10, 2018

0 Pre - Madinah & Mekah

Assalamualaikum wbt. yang pertama sekali kami mengucapkan syukur ke hadrat Illahi. kerana telah menjemput kami ke bumi Madinah dan Mekah. semoga Allah mempermudahkan urusan kami dan selamat perjalanan pergi dan balik.




Perasaan? Masya-allah, it's mix feeling. macam - macam persoalan bermain difikiran. dan bila kau start baca orang berogsi pengalaman, lagi laa kau tak keruan. boleh ke aku lalui nya nanti. dan paling difikirkan. nak kena tinggal anak - anak ni. personally, aku tak pernah tinggal budak - budak selama ni. apekebendaaa.

Persiapan? tak banyak. cuma banyak dapat nasihat dari parents dan banyak membaca dari perkongsian pengalaman orang ramai. tak lupa juga attend krusus umrah dan haji yang disediakan oleh pihak Tabung Haji. yang ni siaapa - siapa pun boleh attend. kami attend dekat surau menara TH. seronok jugak dengar perkongsian dari ustaz - ustaz dekat sini.

Agensi? KRS. HQ di Senawang N. Sembilan. namun kami berurusan di branch mereka di Ampang. dan untuk makluman kami suami isteri dah berdaftar secara sah untuk menjadi Ketua Jemaah (KJ). inshaallah lepas ni sebarang urusan dan pertanyaan mengenai pakej haji dan umrah, boleh berurusan dengan kami.

0 comments:

 

Sang Penglipur Lara - Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates