Monday, June 22, 2009

9 Transformers: Revenge of the Fallen


Filem blockbuster tahun ni,Transformers: Revenge of the Fallen.Dgr je dari title dia,cam dah tau yang puak2 evil ataupun Decepticons bakal datang ke bumi utk membalas dendam.utk apa dia datang ke bumi?utk balas dendam laa...haha

Kalo tgk kat gamba kat atas tuh,tarikh dia punya tayangan 24jun09.tp adakah ianya hanya di malaysia ataupun di seluruh dunia..mungkin tidak...makna nya kemungkinan juga ak bleh tgk b4 24jun...iye tak...??haha..ak ada bukti yg ak dah tgk b4 24jun tuh..haha..tp bg menghormati org yg tak tgk ag,ak mls nk cite panjang2 kat sini...nk bagi korang rasa kehangatan menunggu filem ni..insyaAllah nxt entri ak bagi bukti tuh..haha

ak yakin dan pasti,msti ramai blogger yg akan tulis entri sal cite ni....ak pon tak tau kenapa...ape yg pasti ak adalah salah sorang daripadanya...haha..tp pe yg membuatkan entri ak len dari yg lain ialah ak dah tgk dulu b4 24jun..haha...eh,tak bek bagga diri..haha..so pe2 hal pon..selamat menonton filem ni...pasti berbaloi...comfom!!!




"Autobots,transform...!!"












9 comments:

PutraRocker said...

aku pon dah tgk...hahaah

kelucahan melanda diriku..wakakak

haziq said...

ak lagi awal dari ko kot...haha
ko tu mmg slalu lucah...haha
anyway,slamat final

PutraRocker said...

hahahahh..sengal ko..

aku awal lagi laa..wakakak

siap ko megatron balik sini nnt kene!

afiq said...

siot la weh....
korg sume dh tgk...
bapak advance !!

haziq said...

movie wajib tonton ko...
tak g2 putra rocker...
msti aa advance...hehe

dah2...ko g beli tiket skg wahai afiq

Burung Puyuh said...

aku pn tgk doh weh..
b4 24 jun gk..
aku tgk masa tayangan perdana..haha..
duk dlm malaysia pn blh tgk awal gk..haha

shedaZ said...

style bangga diri gtu la how..

caHaya said...

tau la...
pyh la..

shedaZ said...

saem cik cahaya la tuh dop style bangga diri gtu.. huhuhu

 

Sang Penglipur Lara - Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates