Monday, April 22, 2013

6 Memilih Pemimpin: Muslim dan Bukan Muslim

Assalamualaikuum. pilihan raya dah xlama lagi dah. sudah bersedia untuk memangkah! feel nervous?hahah. kemon, 1st time voters always feel that kind of emotion.haha.

Adakah anda kenal wakil rakyat di tempat anda? bagaimana pula kalau calon tu bukan islam. nak pangkah jugak ke kalau bukan muslim? sedangkan kita hendaklah memilih pemimpin kita dikalangan orang2 muslim.

Ada sedikit info mengenainya untuk dikongsi bersama. which is good to know and apply.

Enjoy!


sumber: google

xsalah pun untuk bersuara, tapi xpayah lah nak jadi samseng sangat! rakyat meluat! macam mna pemimpinnya, itulah mencerminkan orang bawahannya!


p/s: ini kalilah!

6 comments:

Nik Alya said...

I dont have to vote yo! Belum daftar hahaha. Selamat mengundi! And btw, I never know what 'inikalilah' means!

haziq said...

ini kalilah means this is our chance to change today corruption gov. which is this coming general election. now or never.

rugi ohhh klo x mengundi.hahahah

erlizawani said...

selamat mengundi..

pilihla denga bijak :)

haziq said...

selamat mengundi jgk!

kenali wakil rakyat tempat anda...

ini kalilah!

@isHaH@but@lib said...

Aku ada sikit info pasal ni jugak yg aku dapat recently. Kalau smpat inshallah aku post utk berkongsi.

Selamat mengundi.

haziq said...

share2.silakan

yg penting ini kalilah!

 

Sang Penglipur Lara - Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates