Saturday, April 29, 2017

0 Tahniah Pak Anjang

Assalamualaikum. alhamdulillah. segalanya telah berjalan dengan lancar. majlis perkahwinan bapak sedara aku untuk kali ke-2. setelah lebih 4 tahun arwah Mak Anjang pergi mengadap Ilahi. akhirnya Pak Anjang terbuka hati dan bersedia untuk menerima teman hidup baru nya.

Alhamdulillah. ini semua adalah ketentuan Allah s.w.t .yang mengatur segala perjalanan dan jodoh pertemuannya dengan isteri barunya. kami sekeluarga mendoakan agar mereka kekal sehingga ke syurga. ameen.

Dikesempatan ini juga lah. keluarga kami dapat berkumpul ramai-ramai. secara tidak langsung kami dapat bertemu mata malah merapatkan lagi hubungan silatulrahim antara ahli keluarga terdekat mahupun yang jauh. ahli keluarga dari Segamat, Seremban dan Kuala Lumpur semua berpakat untuk turun 'padang' dan bersama-sama berkumpul di Kuantan.

Majlis telah diadakan di Tanjung Sepat, Kuantan. satu tempat pada aku sangat cantik dengan open space persisiran pantai. Tanjung Sepat merupakan tempat yang menarik untuk dilawati. mana tidaknya, pantai nya yang cantik dan masih terpelihara dari orang ramai dan sudah tentunya masih lagi berkeadaan yang sangat bersih. sangat sesuai untuk mereka yang berkeluarga untuk berkunjung kesini.

Mabrook Pak Anjang dan Makcik Su. Inshaallah jumpa lagi. Bai

team futsal

adam dan kak sumayyah

salleh clans










p/s: yang peliknya takda gambar dengan pengantin. hahahaha

p/s/s: miss in action - Kak Syafiqah

p/s/s/s: our big beloved family


0 comments:

 

Sang Penglipur Lara - Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates