Sunday, June 6, 2010

4 Camerawomen..Cameraman..Photographer - Part 2

Memiliki sebuah camera DSLR kini menjadi trend dikalangan kita.Mereka membeli tanpa memikirkan akn kegunaannya.Adakah ia menjadi aset bg menjana pendapatan atau dijadikan sebagai hobi atau mengikut trend semata-mata??

Bagi mereka yg mementingkan kepuasan,tidak salah utk memilikinya.Sbb itu salah satu aktiviti yg mampu memberikan kepuasan kepada mereka.Memang tidak dapat dinafikan,bila mendapat peluang merakamkan detik2 yg mungkin 1 dalam sejuta,perasaan bangga dan puas sememangnya dapat dirasakan dalam diri.

Bagi mereka yg menjadikan camera sbg aset utama utk menjana pendapatan,ia adalah salah satu tindakan yg bijak.Sbg cth mereka yg bekerja sbg photographer wedding.Bayangkan kalau sebulan 5 family yg melangsungkan perkahwinan ank mereka.tak ke berbaloi-baloi tu.

Camna plak bagi mereka yg amik jurusan yg berkaitan ngn photography ni?Of course laa mereka perlu memilikinya ye dak.dah nama course photography kn.rembat sudeh!

Tp ak cukup tak paham ngn budak2 yg masih bersekolah dah menggatal nk beli camera ni.Korang masih bersekolah ok.Dah tu guna pon bknnya pandai pon.Bknnya ak jeles ngn korang,tp kot ye pon byk duit,beli laa benda2 yg seswai ngn umur korang.haha.Tu yg kalo berduit,klo yg tak berduit,kesian mak mak bapak korang.Harga camera tu bknnya seposen dua.Paling busuk pon rm1500.

Cuba perhatikan otai2 kat bwh ni guna camna camera diaorg?!..it's not an easy work to do.



.

..

...

....

.....



p/s : cukup puas dapat merakamkan aksi ini..haha

4 comments:

elly ellyza said...

gambar yg last tuh hot lah sangt kan,,hero2 pakcik salleh ngn makcik zaiton beraksi...haiyyak

haziq said...

haa...kan dah ckp 1 dalam sejuta..haha

elly ellyza said...

perasan!!!!!!!!!!!!!!!!

haziq said...

cuba cari klo jumpa..haha

 

Sang Penglipur Lara - Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates