Thursday, October 15, 2015

2 Oh TOL !

Assalamualaikum. sebenarnya nak sambung kisah 'Road to Junior'. tetapi tajuk post yakni tol lagi hangat untuk minggu ini. aku bukan kejar blog traffic pun. cukup lah sekada pendapat peribadi dansekadar pertanyaan buat sang pemerintah.

Seperti  kita sedia maklum, akan ada kenaikan harga tol sehingga 80% dibeberapa tol sekitar Lembah Klang bermula hari Khamis, 15 Oktober 2015. nice one. apa lagi kerajaan mahu. selepas pelaksanaan GST 6%, harga minyak naik 10sen 2 minggu lepas. sekarang kamu rompak kami dengan tol pulak?

sumber fb. credit kepada pemilik

The good news is, almost 4-5 tol yang ada kenaikkan harga itu adalah laluan hari-hari bagi kami. oh shit!. MEX Putrajaya dan Salak South. Duke. SILK, LDP. KLK Bentong dan Gombak. dem. harga tol yang tak pernah-pernah naik pun akan naik. apa bangang malaysia sekarang.

Macai BN macam mana sekarang? dah lenjun kena kecing dengan pemimpin korang ke? ke macai BN tidak perlu bayar tol. nikmat hidup. hahaha. eh, kena bayar jugak ke? manifesto BN yang nak kurangkan harga tol antara bandar secara beransur tu mana? sekarang sudah bertukar, jadinya terus menaikkan harga tol secara sekali gus. elok perangai.

Lagi teruk pada mereka yang tak mengundi PRU lepas. sekarang kau dah rasa apa effect 1 undi yang korang tak mengundi. dah faham belom? jangan jadi bebal sangat. alasan 1 undi tak memberi kesan pada PRU. sekarang ini lah kesannya. nak harap ke macai kena kencing tuu.

F** Off

Dah. hadap laa kau, aku dan semua rakyat dengan benda bodoh nih. Di India ada Taj Mahal. Di Malaysia Tol Mahal. *sigh*






p/s: kurus mana dah awak sekarang ye. hahaha

p/s/s: wow, besar mana dah my Junior sekarang.haha

2 comments:

ejasmi said...

sorry terpaksa kurus dan tinggalkan awak berseorangan hahahaha

Haziq said...

fine fine.hahahaha.macam ni laaa

 

Sang Penglipur Lara - Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates