Tuesday, October 27, 2015

0 Junior Got Name

Assalamualaikum. major throwback untuk post kali ini sebenarnya. hahaha. mintak maaf laa ye. alhamdulillah, masuk hari ke-7 selepas hari kelahiran junior. kami sempat untuk melaksanakan cukur kepala. alah, buat sendiri jer. majlis yang proper sikit akan dilakukan sedikit masa lagi bersama akikah junior nanti.

Alhamdulillah, tidak susah nak settle kan kepala junior nih. hahaha. tetapi kalau nak settle kan sorang tu. agak susah jugak laa kan. lagipun mana pernah cukur kepala budak hoiii. main belasah je ni. ustaz kata kalau cukur kepala budak dan telajak cukur sampai bedarah, tanggung dosa beb.

Tapi alhamdulillah lah, junior steady saja melayan orang cukur kepala dia.

Adam Haziq
Apa yang penting, pada hari ke-7 kelahiran junior, disunatkan untuk memberi nama - nama yang baik kepada anak ini. there you go. Muhammad Adam Bin Mohd Haziq is your name. anak Selangor gituu kau yee. hahaha. welcome to the world dear. ummi dan abah sayangkan dengan kamu. bersyukur dengan anugerah Allah dan inshaallah dengan sedaya upaya menjaga amanah yang Allah berikan pada ummi dan abah.

Ummi pun nampaknya dah sihat sikit untuk bawak kamu balik berpantang di kampung. inshaallah ummi dan adam berpantang betul-betul dikampung yerr.

Chaw.

0 comments:

 

Sang Penglipur Lara - Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates