Friday, July 11, 2014

0 Pray for Gaza

Assalamualaikum. salam 13 ramadhan. alhamdulillah, diberi kesihatan yang baik. deberi kesempatan untuk berpuasa hingga hari ini. walau injured main futsal, terkedek2 nak berjalan. alaa. sikit je. kalau nak banding dengan saudara kita yang sedang berjuang di Palestin sana. di Gaza mempertahankan tanah suci ke-3 umat islam.

sumber: fb page Aqsa Syarif 


Allahuakbar. sedang kita leka denga piala dunia. israil zionist bangsat meyerang umat islam di gaza. dikala umat islam sedang beribadat dan bersedia menjalani ibadah puasa. wahai umat islam.sedarlah dengan keadaan ini. bangkit berdoa untuk sandara2 kita disana. semoga bertemu syahid disana. bersahur didunia dan iftar di jannah. inshaallah.

Ya Allah, bantulah saudara2 ku dibumi gaza. kuriakan lah kemengangan kepada mereka. kau hancurkan lah tentera2 yahudi. kurniakan lah kekuata kepada tentera2 islam disana. aku pasti ak tak mampu untuk berjuang bersama-sama mereka. namun. doaku sentiasa untuk mujahidin disana. yakinlah saudara2 ku, kemenangan pasti milik kita. milik islam. amin ya rabb.

sumber: fb page Aqsa Syarif 


keadaan dalam shelter Tel Aviv. semua kecut bontot. bangsat pengecut. 


Wahai tentera zionist, ini bukan lah peperangan. ini adalah pembunuhan. kau adalah tentera palin pengecut dan takda telor. sedang rakyat palestin tidak ada apa2 kelengkapan senjata. kau tetap menyerang mereka. tidak kira orang tua, muda atau kanak-kanak. kau tuju rocket2 kau dekat kediaman penduduk awam. sungguh kejam. it is about humanity. kau langsung xda nilai ini. memang bangsat!

Semoga Allah membantu tentera al-Qassam dalam menyerang balas dari tentera zionist. apa peranan kita di Malaysia? doa, doa dan berdoa. jangan boikot bermusim. agak2 isu gaza dah suam2 kuku. kau pergi menapak kat McD. aku tau, aku pun kekadang teringin burger chicken mcdeluxe, namun keinginan tu hanya sementara. baik pergi menapak kat kedai burger uptown. lagi sedak. budak2 melayu lagi buat. lapaq laa pulak hoiii. hahaha. *madam, jom menapak burger uptown*

sumber: fb page Aqsa Syarif 
Siapa  kata boikot tidak memberi kesan. ada pulak ulama muda ni ckp boikot adalah hanya kebodohan kita.tidak membantu apa2. dah tu cakap tiada syahid di Palestin. what a nonsense. tepuk dahi kang baru tahu. boikot tu salah satu cara untuk menekan ekonomi mereka yang meyalurkna bantuan kepada operasi2 yahudi zionist tau tak? ye, memang kecil impaknya, namun kalau berterusan. nama pun istiqamah

apa cerita? oh malaysia ku


p/s: #pray4gaza #gazaunderattack 

p/s: sakit itu sikit sahaja nak banding dengan mereka yang berjuang Palestin

p/s/s: salam ramadhan. semoga cepat sembuh



0 comments:

 

Sang Penglipur Lara - Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates