Wednesday, June 10, 2009

5 He's back..!!!




mesti org tertanya2 ak ni peminat michaelJackson(MJ) ke?..usah kan org,ak pun tertanya2 diri ak sendiri,ak ni minat MJ ke..hehe...jawapannya takde la minat sangat pon...sekadar nengok dan dengar tu bleh laa...daripada tgk band KISS..bleh bernanah telinga ak nih..korang knal band KISS?cam haram...

nak cite sikit sal MJ..bkn pasal MJ lah,tp sal ak ngn dia..haha..dulu bapak ak ada laa beli vcd si MJ punya konsert dan video clip..konsert dia time tu tahun 1995..ak masa tu skolah rendah ag...part plg besh time dia menari..

kalo korang nk tau,dia punya teknik nari mmg
superb..antara yg paling famous dia punya moowalk and robot..mmg superb beb...dia antara org yg terawal buat2 aksi2 robot nih...ak,asal masuk tandas je,kalo tak buat moonwalk mmg tak sah..hehe..letak sabun byk2 kat lantai,pastu buat moonwalk...haha..gelabah siot..time kecik2 laa...skg nk kena jimat..haha..kalo kat skolah lak,mula aa nk nunjuk kat kengkawan...moonwalk pnya slide baik punya..haha

dan skg,si MJ ni dah kembali utk tour nya yang terakhir kalo tak silap ak..atas sbb2 masalah kesihatan(dgr kata dia ada penyakit barah kulit) ni adalah konsert last buatnya...kalo korang bosan ke,layan aa MJ ni kat youtube..hehe...best,janji layannn...



5 comments:

PutraRocker said...

sem depan nk tgk hg moonwalk taw..wakakaakkkaka

elly ellyza said...

balik arr cepat

haziq said...

haha...takde masalah..moonwalk dah sebati dalam idop ak...tp lam tandas aa..jom...haha

blk cpt2 nk wak pe...??wak moonwalk

The Exquisite Instigator said...

tol2. movement dy nie mmg hebat~

kacipcrew said...

haziq... nanti main volley mcm michael jackson..

 

Sang Penglipur Lara - Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates