Monday, November 23, 2015

0 Anniversary?

Assalamualaikum. semalam baru kenduri cici. dan hari ini setahun yang lepas, aku selamat diakad nikahkan dengan madam. seriusly madam.hahaha. sudah setahun ye. pejam celik tegolek teguling bersama. wahhh. syukur ya Allah. cici tu sebokk laa tuh nak sama tarikh dengan kami punya tarikh. hahahaha.

Seriously, malu sebenarnya nak ucap anniversary secara public. biarlah aku dan madam je yang menyambutnya bersama adam. bukan nak malu apa. malu dengan otai-otai yang sudah berpuluh tahun berumah tangga. 5,10,20 tahun sudah berjaya mengharungi alam rumah tangga. tak ke segan tu. bagi aku lah. mereka lebih layak untuk wish secara public kan.hahahha. ini hanya pandangan naive aku saja tau. tak salah pun. lantak kome.

Tapi kan, aku lagi malu kalau jenis baru beberapa bulan kawin dah wish anniversary. "happy 2 month anniversary sayang" what the fak wehhh. sambil letak tangan suami kat pipi. penyepak mau tak? abang - kakak semua, orang lain pun kawin jugak, bahagia jugak. tapi kemesraan tu simpan antara korang boleh tak. tak salah kan. eieieiei

Madam, we did it. my pray always with you and adam and the whole family. let's make it until the end yaa.







p/s: bkn main seronok adam tu first check in tuu.hahahah

p/s/s: yang couple wish anniversary lagi lah. rasa nak flying kick direct kt kepala.


0 comments:

 

Sang Penglipur Lara - Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates