Thursday, February 20, 2014

2 Big Day

Assalamualaikum! we come back again. this time shout out for this fellas. this is called Big Day for Big Boss and Big Brother. Happy Belated Birthday guys on 13th February.they share same day

Alhamdulillah. dikurniakan insan yang completely awesome and motivated. they are my close friends, tidak jemu memberi nasihat mahupun tunjuk ajar. walaupun aku ni terlalu nipis dengan pengalaman kalau nak dibandingkan dengan rakan2. namun, pengalaman mereka inshaallah mampu buat aku boleh catch up dengan rakan2 yang lain.



Untuk Big Boss, welcome to the world of number 60. kalau bab keja, tak pernah kalau tak gaduh. selalunya aku lah yang suka cari pasal dengan dia. noob aku. dah xda pengalaman kerja, suka betol nak membantah. aishh. bila kau nak maju haziq oiii. so sorry boss. but indeed, i love you so much until the end and hereafter. doa aku tak kan pernah putus untuk seorang abah macam kau. you are my supervisor, my consultant, my lawyer, my tunjuk ajar ku sifu. semoga kau akan kurangkan merokok walau aku tau, sukar untuk kau nak berhenti merokok. jaga kesihatan dan paling penting sentiasa mendapat redha Allah - mohd salleh abd rahman



Untuk Big Brother yang aku segani, don't mess with him. ikot celah mana pun kau pusing, he's always has the answer and fact. in fact, chances nak menang berdebat dengan dia chances only 10%. at least ada masa aku menang gak kan.hahha. well done bro. kalau tak, tak kan kau jadi lecturer sekarang ni kan. all the best for the future. currently masih lagi menyambung pengajian walau dah entitle Dr. this respect is just for you. ada project kita tontong oke. semoga kau dengan family berbahagia hendaknya with kak isma and 3 little monsters.- mohd hazimin mohd salleh

But, for you guys, remember this quote "sek kito jange pecoh boh"....

Ya Allah, kau panjangkan lah umur mereka berdua, seeungguhnya aku masih belum puas untuk belajar segala pengalaman dan ilmu dari mereka. Kau kurniakanlah kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki serta selamat dunia akhirat. aminn

2 comments:

misselco said...

tonsalleh itu comey....

Selamat Melangkah ke alam 60's abah...

Selamat Hari lahir Bamin...

Semoga semuanya sihat dan dipermudahkn urusan dunia dan akhirat

Ikhlas dari:

member haziq

Haziq said...

terima kasih member haziq.kihkihkh

doakkan yang baik2 ye inshaallah.hahaha

 

Sang Penglipur Lara - Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates