Saturday, August 30, 2014

3 Selamat Mendirikan Masjid [3]

Assalamualaikum. ramai pulak member2 kawin tarikh harini. 30 Ogos 2014. alhamdulillah. semoga segalanya berjalan lancar hendak nya. untuk korang. ini adalah permulaan hidup sebagai sepasang suami isteri ye. sorang kawan dari sekolah menegah dan 2 orang kawan lagi dari UIA.


sumber: fb fatin safwanah
Normi: kenal zaman sekolah rendah. namun dia sedikit pandai dari aku. hahaha. so kau kelas sebelah bajet poyo. hahahah. namun, bila sekolah menegah. sesama berada kelas yang sama. sama ada ak makin pandai atau sebaliknya. hahahah. xda lah. kelas sama sebab amik arab jaa.hahhaha. zaman dia garang macam nak telan orang. sokmo 'aiman xkisah' jadi mangsa. hahahah. so dah kawin ni jangan garang2 dengan cik abag yaaa. choii!
sumber: fb elly

Syauqi + Nina = dua-dua pun kawan dari zaman belajar universiti. tapi majoring lain2 dengan aku. sorang gila gadget dan sorang lagi gila melancong. elok sangat laa tu kome. sebelum diaorang turun untuk bersanding. kami dah serbu awal dah dan berselpiee dalam lift dluuu dengan pengantin. so xheran kome kome bergambo dekat pelamin. kenkonon nak kena asing gambar sebab ramai sangat. hahahaha

Anyway. congratulation guys!



p/s: dah start umum tarikh dah tuuuu. hahaha. *excited*

3 comments:

ejasmi said...

awak bila lagi...org dh ramai kawen nih...awk diam je

haziq said...

hahaha.sy rilek2 jer wakkk.hahahah

haziq said...

hahaha.sy rilek2 jer wakkk.hahahah

 

Sang Penglipur Lara - Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates