Friday, March 21, 2014

2 Selamat Mendirikan Masjid [2]

Assalamualaikum. aku percaya, tahun nih, bersusun2 majlis kawin dikalangan sahabat2 aku. by this time, ia merupakan detik2 kenduri kawin untuk mereka yang batch 88an dan 89an. almaklum lah, memasing dan mececah umur separuh dekad ini.



Untuk kali ini, sahabat aku dari kelantan, kenal zaman matriks dahulu. muka pecah tapi manis dengan kata2. hahaha. jahat aku. tapi tak apa, dah selamat ijab dan qabul dah. apa ada hal kan.hahaha. majlis diadakan di Sg Besar Selangor. tempat 'budak' tu membesar katanya. hahaha

Congrats Farith (payed) & Pasangan. selamat menempuhi alam perkahwinan.

farith&ayu

Attend majlis kenduri ni bukan lah highlight utk hari tersebut. pada aku, aku lebih menghargai setiap moments sepanjang perjalan hari itu. pembukaan yang menarik, pertengahan klimaks yang ckup indah tetapi penutup nya agak hambar dan mengecewakan. hoii, orang melayu xsuka laa kalau cerita movie and so on diakhiri dengan sad ending.

Setiap kejadian tu ada kebaikan dan keburukan nya. biarlah kebaikan itu mengatasi dan menutupi keburukan itu. dengan kejadian tu, aku rasa tidak ada lagi rahsia mahupun barrier antara kami. inshaallah, ini adalah peluang terakhir yang diberikan dan ak xkan sia2 kan my last immunity nih. pada dia, aku mintak maaf banyak2. dan lepas nih, aku dah xda sebab untuk tidak bercakap benar lagi ngn kau. semua yang benar belaka inshaallah. sememangnya, itu lah yang diperlukan dalam perhubungan ini. 'kepercayaan dan tiada rahsia' . segala yang buruk datangnya dari aku yang hina dan segala kebaikan datang dari Allahhutaala.

Last, tenkiu awk!appreciate that. hihihi
 

Sang Penglipur Lara - Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates