Sunday, January 1, 2017

0 2017

Assalamualaikum. pergh! suprise suprise suprise. im back bitches. hahahahaha. welcome 2017. wei, lama gila tak menulis bang. kau tengok la last post aku bila. sampai sekarang masih berpuasa mengikut kiraan masa blog ni. hahaha. how time flies kan. so fast so clean. amazingly aku pun terkejut dengan prestasi penulisan blog ni. poor! ibarat 'kalau mak-mak mengandung, dah lama mak-mak tu beranak'. hahaha



Aku akui, aku tak sempat langsung nak jenguk blog aku. ini kan pulak nak menulis. cerita ada. benda nak share pun ada. bahan lengkap semua dah siap. tinggal lagi nak menulis je. tapi sayang. masa nak menulis sangat cemburu pada aku. hahaha. walau aku tahu ada orang tunggu update dari blog ni. dikala bosan. boleh la dijadikan bahan bacaan sekurang-kurang nya.

Okay apa? sementara berehat dari buat kerja dekat office. mata penat memandang screen komputer. jengah laa blog tak seberapa ini. itu belum ambil kira untuk bahan bacaan dalam 'bilik termenung' . hahahaha

Dah cukup untuk post yang pertama ditahun baru. lama juga aku nak mengarang ni wei. tepu! hahahaha

Kbai




p/s: xsabaq jumpa junior woiii

p/s/s: tapi madam nervous laaa.hahahaha

p/s/s/s: sebenarnya aku yang gelabah nak mati.hahahahaha

0 comments:

 

Sang Penglipur Lara - Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates