Tuesday, September 3, 2024

0 Senior House

 Assalamualaikum WBT

Alhamdulillah, kita kembali ke sekolah seteleh 2 bulan bercuti. eh, kau ni siapa? kau tinggal dekat mana? ye, sekolah kami cuti 2 bulan. atau kita panggil Summer Break.

Alhamdulillah summer break we spent so much fun. syukur yaAllah.

gambar tiada kaitan langsung. hahahh


Sekarang, aku baru dapat roll baru ~ Relief Tutor. alhamdulillah, roll biasa-biasa je ni. tapi dari sudut positif, kau lebih kenal dengan pelajar-pelajar yang tinggal disini.

Mereka ni terdiri dari pelbagai jenis family. dan kalau kita tahu keluarga - keluarga mereka, just Wow. bukan calang - calang. latar belakang keluarga mereka bukan biasa-biasa ye guys.

Aku tak harap pun aku dapat permanent job ni, cukup laa sekadar 2-3x sebulan. sebab aku masih perlukan masa aku untuk dihabiskan untuk adam dan nuh. they need me more i guess. walau kadang-kadang mereka selalu bergaduh. pening wei.

Walaupun waktu kerja dia start pukul 5 petang, yes - kau kena spent masa malam kau jaga budak - budak ni. but, aku enjoy je dengan kerja ni.hahaha. like seriously.

Sehingga berjumpa lagi.



0 comments:

 

Sang Penglipur Lara - Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates